Thursday, June 16, 2011

BoLa oH BoLa...

halloo..halloooo..kopi ke milo..heheheh..
hari ni saje nk promote Team bola tunang aku..si eddy 2 mmg minat sgt main bola..xkira la futsal ke bola padang ke..cuma aku xpnh tgk dia main bola sepak takraw je...hehehe..bagi aku bagus la ada minat dan hobi camtu..berfaedah jgk kan..drpd dk buang masa ke lain..drpd minat bnda laen..aku support jgk la minat dia ni..wlpn mula2 aku cam xbg sokongan sgt..last2 bl fkr blik ok je dia minat camtu..kalau dia minat plik2 pyh plk kan..hihi..lgpn setiap kali dia ada game bola ke, tournament ke mst dia akn bwk aku..aku ni mcm dh jd gadis sorak plk utk team dia..mn tak nye..muka aku sntiasa je ada.sorg lg "gadis sorak" yg slalu ada ng aku adalah kak sue..dia pemberi semangat kpd abg pejoe..hehehe

haaa..ni la penyeri, peminat dan penyokong setia team R-DPFC (nama team tunang aku)..kitorg ni jd pembakar semangat utk team 2 tau...ada je muka kami setiap kli ada game @ tournament.. :)


>> jap nk kenalkan ahli2 team R-DPFC ni

ni team senior R-DPFC (eddy team ni la sb dh tua a.k.a senior...hahaha)...ada lg ahli lain ni sbnrnya...lom smp lg time ni..
ni plk team junior..muda2 n hnsem2..hehehe..klu dorang ni tau aku puji dorang mst kembang..hahaha..

Gambar-gambar ni snap baru2 ni je (Ahad 12/6/11)..time ada tournament futsal Piala Pendamai wilayah Persekutuan..time ni team senior juara tau..jgn main2..hehehe..team junior tmpt ke-4 ( ok la tu ada jgk dpt medal drpd xdpt ape2 kn)..time tournament ni radhi OAG pn ada ..dia wakil dari team Pengasih (dia kn kt Pengasih skrg ni)..layankn je la gambar2 kt bawah ni..

tgk ni bukti yg aku sentiasa ada brsama eddy..heheheh..

konco2 pok jani..(1 family dia angkut) tp yg hujung ni bkn ahli kmpln di sana ye..;p

 apa laa buruk beno muke nye 2..hahahah..
mcm bookie tgh atur game daa..

 si Radhi tgh pujuk ank pak jani yg trjatuh..hihih


aksi2 team junior menentang team Pengasih (team Radhi)


time separuh akhir ni...disebabkn keadaan lntai yg basah akibat hujan lebat so lawan tendangan penalti je..





dan akhirnya kemenangan berpihak kepada  R-DPFC (senior) jua..gmbr ats ni  bukti team eddy juara..tgk medal emas 2..hehehe..kemenangan ni hasil drpd keeper pok loh yg menyelamatkan tendangan penalti pihak lwn drpd bolos ke jaring gol.. :)
muka pok loh yg xbersaloh..hahahaha

 last pic...aku pn nk inteprem jgk..mana aci pemain je ada gmbr aku n kak sue pn nk jgk.."tgk2 kami menang dapat hamper"..myb 2 kot kata2 kak sue dlm hati..hehehe..


KESIANNN..EHHH..SEKIAN..JUMPA LAGI UTK KISAH-KISAH YG LAIN PLK YE.. ;)
 

1 comment:

  1. bola oh bola...
    mkn, tdo, minum semuo igt bola..
    jgn sampai tunang sndiri pn igt bola gak dh la.. haruuuuu nnti.. hehehe..

    ReplyDelete