Thursday, June 9, 2011

KiNi DaKu TuNaNGaN oRaNG

ASSALAMMUALAIKUM WBT..

 Lamanya aku xtulis kt blog aku ni..aku create blog dh lma tp xupdate..bkn pe bz sgt (pdahal mls sbrnya..hahah). Sebab lama sgt tak update tup2 aku dh jd tunangan org dh..xsangkakn..what a suprise..!!! aku pn mcm xprcaya je..tu la org ckp jodoh..dlm msa 6 bulan aku couple ng insan yg aku syg, Mr. Russhamddy, aku dh jd tunang dia..lps dlm msa 6 bln akn dtg aku akn isteri dia..Insyaallah..doaknlah hbungan kami berkekalan..Haaa ni aku share skit gmbr-gmbr prtunangan aku..


  ni bru tgh dimekap..

Ehhh lupa...sblm 2 aku nk la tnjuk jejaka yg bertakhta kt hati aku ni.takkan trus nk tnjuk gmbr prtunangan kn..heheheh..sb nt korg trcari2 plk mna 1 tunang aku..hehehe..(time tunang kami x bergambar berdua)


Jejaka ni la yg bertakhta di hatiku..

Hensem tak..heheh. smua tu tak penting..yg penting dia betul-betul ikhlas menyayangi aku..dan aku pn syg dia..sudah2..dk wt jiwang plk..smbg blik tgk gmbr prtunangan aku..


Rombongan meminang br smp ni..


 org kt luar dh selesai urusan, aku xsiap mekap lg..heheheh

dah siap mekap posing dgn kak ipar dl

bertunang pn ada pengapit..hehehe..time ni aku nervous gila dh..nk senyum pn pyh..sbb tu muka mcm ni..hihi


tengah tunggu di sarung cincin..nervous gila ni..ketaq xtau nak habq bak kata org kedah..deba sero, kenaleng weh..bak kata ore kelate..hehehe


dah disarung cincin merisik (atas) dan cincin tunang..tgn ketar gila dah ni...hhahaha


Tadaaaa...dah ada cincin di jariku.. :)

Sesi bergambar pn bermula..

dengan my mom..sama takl senyuman kami..hehehe..

ni bakal kak ipar aku.. kak ana

ni plk akak aku (bju biru)..kak na jgk...so aku ada 2org kak na..heheeh..yg bsar sorg lg 2 ank sdara aku..sma bsr ng mak dia..hahaha



Gambar ats: aku dgn ank-anak sedaraku.. (Tengah): dengan BFF aku, Ayu (bju hitam) lg 2 org 2 bakal ank sedara n beras ehhh.. biras aku.. (bawah) : ni kak ipar aku ng ank-ank dia..bini abg aku fariz..




xtau nk tulis apa dh ni..gmbr kedua tu, abah aku 2 yg dk tgh2..dh jd mcm lauk dh..ni gmbr hntaran dr pihak laki..


ni plk gmbr ramai2 ng wakil laki wakil dari Desa Petaling (tmpt aku ddk skrg ni)..haa tunang aku ada dlm gmbr ni..cri sndiri la ye yg mn 1..hahahaha

Ermmmmm..aku xlrt nk upload dh..ckup la 2..aku harap hubungan aku ng my fiancee, Eddy berkekalan hingga ke jinjang pelamin dan ke ank cucu dan hidup bahgia selagi bernyawa.. Russhammddy, ketahuilah bahawa aku sentiasa syg n mencintaimu selamanya.. (ecehh wt jiwang plk)

No comments:

Post a Comment